seg dag



halluu 
idag vaknade jag typ 10 halv 11, eller nått , satt mig vid datorn direkt,
 men de va bara tråkiga inne så ja typ gjorde annat,  jag har inte uppdaterat
min blogg så mke eftersom att jag inte haft så mke tid, alla har fyllt år och skit.
igår fyllde jag år, stack te emelie( syster)  m. joel mamma pappa elliot och nathalie( joels tjej ) ,
sen ifrån syster åkte hela familjen till pizzan, ja va inte nå hungrig alls ;s
sen åkte vi hem te syster å fikade där, dryyygt. men jaja , dagen vart väl hyffsad .
ikväll ska jag väl typ ut, tänkte höra med jonna om hon ville följa med ut
sen ska ja typ tvinga ut matte & marcus .
nu ska ja väl typ sega vid datorn,
hejpaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0