18/2-2010





Dagen du kom in i mitt liv, förändrade du allting. du gav mig en anledning till att leva,
 till att orka, och till att andas. Luften jag andas är din luft, och när den tar slut, gör min också det,
för det är du som är min livsglädje.
du är så jävla fin, du visade dig till mig på ett sätt som gör mig tårögd
  du är verkligen speciell, som ingen annan, jag känner mig älskad, och jag vet knappt hur jag
ska kunna visa min kärlek till dig. Den är stark. Nästan för stark. Varenda andetag jag tar, tar jag för dig.
 Allt jag tänker på är dig. Jag var rädd, varje sekund, för att förlora dig och att behöva leva utan dig.
 Jag vill inte det, jag kommer aldrig klara det.  För utan dig är jag absolut ingenting. När jag öppnar mina ögon, är du allt jag ser
, och när jag stänger dom, är du allt jag drömmer om. du är killen jag drömt om.
Förr var jag rädd för verkligheten, men då jag mötte dig vart de något jag verkligen tycker
 om. För Du får mig trygg. Innan var jag även rädd för kärleken, jag trodde aldrig jag skulle bli kär,
 men jag blev det, i världens finaste kille. Jag vill bara att du ska lita på mig & att du ÄR VACKRAST I MINA ÖGON.
 I många andras med. Vad du själv tycker, är inge viktigt. Så jag vill att du håller mig hårt, litar på mina ord
 och min kärlek, och  släpp mig aldrig. ibland när jag tänker ,  dom värsta tankarna som finns, skakar jag, gråter,
 och är så sjukt rädd, för utan dig ...  är jag som ett hav utan vatten, som kläder utan tyg, som en bläckpenna utan bläck,
som en låt utan text, och helt enkelt så jävla tom.du gör mig hel och du är allt.


han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0