ALLTID , lämnad trasiig.




har blivit sviken varje gång, de blir aldrig att de lyckas, ska aldrig öppna hjärtat, jag behåller mina nycklar, har gett min stjäl gång på gång, men blir lämnad trasig, är dränkt i mina egna tårar, allting är som vanligt.. för de känns som att älska är samma som att hata, jag vet med säkerhet att jag aldrig blir lagad, är så trött på alla killar, FAN, jag hatar alla män, ska aldrig släppa in nån mer i de som kallas känslor.
för vad är känslor vad är SYMPATI?!
du kallade mig speciell men släckte min framtid, så vem är du att tala om vad som är rätt och fel ? klarar mig mycket bättre utan dig är jag hel.de gick inte lång tid, de tog inte så länge, men ville inte tro de förns du höjde din näve, bli inte sur, allting föll ju på mig, & du kan inte neka misshandeln du gav din egna tjej.

saker har varit väldigt jobbiga ,
både för dig & för mig.
men jag vill att du ska veta,
att jag alltid kommer finnas här,
jag kommer aldrig lämna dig,
för de är dig jag tycker om ,
de är dig jag vill ha..

mamma
min mamma är de absolut bästa i världen
om inte mamma fanns, så skulle inte jag
heller finnas..
jag älskar dig mamma, du måste förstå
du är den enda, som har hjälpt mig att gå,
gå vidare i livet efter alla problem,
mamma du är den som gör mig hel.
jag skriver inte bara ner, massa klotter
orden som kommer här är känslan från din
dotter..mamma,
du är världens vackraste person, mamma du är bäst !
mamma du är världens underbaraste person.

bror
jag förstår inte vad ja gjort för fel, ändå hatar du bara mig
trodde de skulle bli bättre med tiden men..
tror mitt kapitell blev slut för längesen, jag kommer aldrig glömma dig.
hur ska jag klara mig nu utan egna fötter & ben ?
du var allt för mig gubben men du vägrar att se,
vad du betyder för mig,
och vem du var för mig
du är ännu min bästavän
saker förändras snabbt för dig så,
jag måste nog förstå att de aldrig blir vi igen
men för mig framstår du ännu som en allra bästavän,
hur ska jag klara mig nu alla gånger som du fanns,
jag gjorde många misstag
men fick jämt en andra chans.
men kommer du ihåg alla nätter som du rädda mig
vad fan fick du tillbaks ?
jag sa bara att jag älskar dig
men inget räckte till
de blir nog aldrig vi igen
de va du och jag mot världen men nu hatar du mig
fan alltså, jag har förlorat min ena halva
jag är ensam du är lycklig,
fan va jag saknar tiderna med dig
kommer alltid få mig att le,
de är nått som fattas,
tiderna ska va fler.
aldrig har jag träffat nån som du
vill att de ska vara precis som förut,
du var speciell, som en bror och bästavän
bara med dig känner jag mig hel igen,
jag har mina vänner men du var som en bror
du fanns alltid där & satt högst upp på tron,
jag såg upp till dig,
du visste hela tiden rätt
vad du än sa ,  så hade du min fulla respekt,
jag saknar våra tider
jag saknar våra minnen
lova att komma ihåg mig när jag
svävar där i himlen,
du svarar inte telefon,
du ignorerar mig helt,
så nu vill jag ha ett svar,
var allt bara mitt fel?
jag vet inte vad jag ska säga för att
få dig tänka till,
döden kommer närmre och jag börjar vänta in,
du var min medicin,
du gjorde mig alltid frisk,
jag är inte din älskling
men du är faktiskt min.
föralltid är ett ord jag aldrig litar på
men med dig brevid mig,vart dagarna
annorlunda så jag började att tro
men jag ångrar mig idag,
jag byggde upp ett förtroende
men de har rasat idag...







micke, världens bästa bror

känslan träffa mig så hårt
jag hade sikit i livet och du läkte mina sår, att inte ha din närhet är som att inte ha din luft, kämpar mig igenom varje dag men de är tufft
jag vet allt som har hänt
men , du måste orka dehär
även hur tungt de är,
även vad som än händer,
lova mig att aldrig ge upp
aldrig.
skulle du ge upp
skulle jag ge upp
du fattar inte hur mycket du betyder för mig !
allt som hänt dig,
jag vet , de är svårt.
först tror man att dom är jätte äkta,
men sen bara.. åh.
de är så jävla svårt,
men micke,
lova mig att aldrig ge upp
orkar du inte,
orkar jag för två.
jag älskar dig bror..

världensbästabror.
jag lovar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0