dålig uppdatering :(

h3hh3h3h, cha ..
har inte haft så mycke tid att uppdatera min blogg eftersom att de har varit så mycket att göra denhär veckan :'s
ovanligt mycke faktiskt ;s typ skolan och skit min datorn lackade och sånt.. men snart äre ju påsklov (a' <3  men jajja :) igår va ja på polar meed sofia berglund sofia pettersson ,marita avila, och, 3 till tjejer, typ, hahah, ja minns inte va dom hette, men jaja , vi va typ 8 st ellernått, hihih,  & jag dansade med flera :] TILL OCH MED SOFIA BERGLUND ! :D haha,
och jag fick en puss av evelina thunell i nacken (a' de uppskattades stumpiz ;* hiihihihah ;*
jaja, nu ska ja väl gå å fixa håret, haha, orkade inte ta bort sminket igår efter polar, så, haha . jaja
vi hörs !

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0